Administratie en Boekhouding
Ervaring heeft ons geleerd, dat vooral bij startende ondernemers, de administratie vaak een sluitpost van de werkzaamheden is. Dit kan in de toekomst problemen geven wanneer u op een bepaald moment drukker wordt met uw ondernemers activiteiten. Belangrijk is dan om af te wegen hoe u daar verder mee om wilt gaan. Een helder inzicht in uw boekhouding geeft u vaak een goede leidraad om bepaalde doelen voor de toekomst vast te stellen.
Onze werkwijze is als volgt:
U richt met onze begeleiding (indien nodig) een ordner administratie in, met diverse tabbladen, zoals kas, bank, inkoop en verkoop o.a.). U levert eens per kwartaal uw administratie bij ons aan, wij voeren de boekhouding in en verzorgen een kort kwartaalverslag. Wij geven uw omzetbelasting aan, maar u kunt dat natuurlijk ook zelf verzorgen. Aan het einde van het jaar verzorgen wij uw jaarrapport en uw aangifte inkomstenbelasting als ondernemer of beperkt ondernemer.
Voor informatie: Belastingaangiften Bedrijven